Türkiye Cumhuriyeti

Viyana Başkonsolosluğu

Başkonsolosluk Duyurusu

Başkonsolosluğumuzda Acil Durumlar Hariç Randevusuz İşlem Yapılmayacaktır , 06.06.2016

Değerli Vatandaşlarımız,

1 Nisan 2016 Cuma gününden itibaren sizlere daha hızlı ve kaliteli hizmet verebilmek için Başkonsolosluğumuzdaki tüm işlemlerin (askerlik, evlilik, nüfus, pasaport, noter ve vatandaşlık işleri) randevulu olarak yapılacağı daha önce duyurulmuştu.

Uygulamanın başladığı tarihten bugüne kadar geçen iki aylık sürede vatandaşlarımızın yeni sisteme alışmalarını teminen bir geçiş dönemi uygulanması öngörülmüş ve bu kapsamda, randevusuz olarak Başkonsolosluğumuza gelen vatandaşlarımızın işlemleri de geçici olarak yapılmıştır.

7 Haziran 2016 tarihinden itibaren, çok acil haller hariç Başkonsolosluğumuza randevusuz gelen vatandaşlarımızın işlemleri maalesef yapılamayacaktır. Vatandaşlarımızın bundan böyle randevu almaya özen göstermeleri ve randevusuz olarak Başkonsolosluğumuza müracaat etmemeleri beklenmektedir.

Randevular  www.konsolosluk.gov.tr adresindeki randevu modülünden alınmaktadır. (Randevu sistemi "gmx, web" uzantılı e-posta adreslerini tanımamakta olup, randevu almak için kullanılacak e-posta adreslerinin "hotmail, yahoo, gmail" uzantılı olması gerekmektedir.) 

Ayrıca, https://www.youtube.com/watch?v=F9NJg8jz2UQ  linkinden randevu sistemi hakkında bilgi almak mümkündür.

Saygıyla duyurulur.